Instruks for bestilling av salar og møterom
Salbestillinga opnar for medlemslag og faste leigetakere 1. april (for perioda 1.7 – 31.12) og 1. oktober (for perioda 1.1 – 30.6).
Salbestillinga opnar for alle nokon dagar etter 15. april og 15. oktober kvart år.
Hvis du ikkje har bestiilt før, må du fyrst:
Deretter bestiller du ynskjet rom og tid. Minstetid er ein time.
Musikk må avsluttes kl 23 søndag – torsdag og kl 01 fredag og laurdag.
Bestillinga må innehalde den fulle tida du ønsker å disponere salan(e), inkludert opp- og nedrigging.
- Bestill sal/møterom (for alle)
Bestillinga er stadfesta når du får bekreftelse på e-post og bestillingen er synleg i salleigeoversynet.
Eventuell avbestilling må skje skriftleg seinast 2 veker før leigedato.
Leigetaker må sette seg inni reglar for leige av lokala.
Instruks for henting av nøkkel via EasyPick finn du her.
For registrerte leigetakarar (med eige login)
- Bestill sal/møterom (for bls2 brukare)
- Avbestill sal/møterom (for bls2 brukare)
- Send bestillingsliste (for bls2 brukare)
Du må vere logga inn på leigetakarens bls2.no konto hos Google.com for at linkane skal fungere. Instruks finn du her.
Kontaktinfo for salbestilling
Epost: salbestilling@bls2.no
Tlf: 941 41 866
