Intruks for bestilling og bruk av salar

SALBESTILLINGA FOR HØSTEN 2024 ER NO OPEN FOR ALLE. 

Salbestillinga opnar for medlemslag og faste leigetakere 1. april (for perioda 1.7 – 31.12) og 1. oktober (for perioda 1.1 – 30.6).
Salbestillinga opnar for alle nokon dagar etter 15. april og 15. oktober kvart år.

  1. Her er utleigevilkår og standard priser, og meir informasjon om dei forskjellige utleigearealane finn du her.
  2. Sjekk om lokalane er ledige når du ønsker å leige: Utleigeoversyn.
  3. Last ned bestillingsskjema og fyll ut. Velg format: OpenOffice, Word, PDF.
  4. Send skjema på epost til salbestilling@bls2.no. Hit kan du også stille spørsmål.
  5. BLS sender bekreftelse til leigetakar.
  6. Leigetakar må sjekke at bestillingen er komen inn i oversikten i pkt. 1. Fyrst då er bestillinga bekreftet.

Leigetakar må sette seg inn i brannverninstruksen.

Rettleiing om bruk av BLS huset, med meir nyttig informasjon ved leigeforholdet, om nøklar og plikter etter bruk finn du her.
Instruks for henting av nøkkel via EasyPick finn du her.

Eventuell avbestilling må skje seinast 2 veker før leigedato.


For registrerte leigetakarar (med eige login)

Du må vere logga inn på leigetakarens bls2.no konto hos Google.com for at linkane skal fungere. Instruks finn du her.



Kontaktinfo

Spørsmål om salane, bestilling, nøklar, og befaringer: epost til salbestilling@bls2.no

Spørsmål kan også rettast til: tlf 941 41 866 (dagtid, BLS ved Runhild)

Hvis det hastar og du ikke får kontakt med adressene over, kan du kontakte styreansvarlig for salleige: Alix Cordray, tlf 917 66 051‬

Praktiske spørsmål om opplæring i projektor og lydanlegg: Jøran Normann, tlf 980 31 882, joran.normann@gmail.com.

Melding om feil på utstyr eller salar: eigedomsnemnda@bls.no