Instruks for bestilling og bruk av salar

SALBESTILLINGA FOR HAUSTEN 2025 ER NO OPEN FOR ALLE. 

Salbestillinga opnar for medlemslag og faste leigetakere 1. april (for perioda 1.7 – 31.12) og 1. oktober (for perioda 1.1 – 30.6).
Salbestillinga opnar for alle nokon dagar etter 15. april og 15. oktober kvart år.

Informasjon:

Bestill sal eller møterom:

Bestillinga er stadfesta når du får bekreftelse på e-post og bestillingen er synleg i salleigeoversynet. Ved tvist er det salleigeoversynet som gjeld.

Eventuell avbestilling må skje skriftleg seinast 2 veker før leigedato.

Legg spesielt merke til:

  • Bestillinga må innehalde den fulle tida du ønsker å disponere salan(e), inkludert opp- og nedrigging. Minste pris er ein time.
  • Av hensyn til beboere i gården må alle arrangement seinast avsluttast kl. 23 på kvardag, og kl. 01 natt til laurdag og søndag. Nedrigg etter det går bra.
  • Ein må rydde etter seg, inkludert tømming av søppel frå salane og toaletta
  • Leigetaker er forplikta til å sette seg inn i reglar for bruk av huset og branninstruks.

Instruks for henting av nøkkel via EasyPick finn du her.

For registrerte leigetakarar (med eige login)

Du må vere logga inn på leigetakarens bls2.no konto hos Google.com for at linkane skal fungere. Instruks finn du her.

Kontaktinfo

Spørsmål om salane, bestilling, nøklar, og befaringer: epost til salbestilling@bls2.no

Spørsmål kan også rettast til: tlf 941 41 866 (BLS)

Hvis det hastar og du ikke får kontakt med adressene over, kan du kontakte styreansvarlig for salleige: Alix Cordray, tlf 917 66 051‬

Ved oppdatering av kontakt- eller faktureringsinformasjon for leigetakar, send inn nytt leigetakarskjema.

Melding om feil på utstyr eller salar: eigedomsnemnda@bls.no